Alla inlägg under december 2013

Av jidder - 20 december 2013 20:42

De är bra härligt med Fredagar.


Lite synd bara att man inte får chansen träffa vissa personer en sån härlig dag på veckan, men men studierna går före i sådana situationer. Måste bara klara av denna utbildning även om jag helst skulle vilja spendera mer tid med en speciell person, å andra sidan så var hon förmodligen inte ens på skolan idag så det spelar mindre roll vilket fall.


Jaja, borde egentligen sluta va feg och ta det där extra steget en gång för alla och se om det finns möjlighet för fler steg eller om det är en avgrund där.


Har suttit på Iris Hadar mellan 09.30 till 15:30 idag och studerat jävlar i min låda, hade hoppats att bli klar med veckans bedömningsuppgift idag men kom en bra bit på vägen iallafall. Psykologi är fan inget av mina favorit ämnen.


Fick även ett sms idag om vikariat men låg dessvärre och sov, tror även dem ringde men jag sov nog för hårt eller så va ljudet avstängt.


Sen blev det middag och två öl på e-street med goa vänner.


Blir nog bara till och slappa med tv och dator, och somna tidigt ikväll. Har mycket sömn att ta igen.


Overandout

Av jidder - 19 december 2013 16:45

Då har man tillslut efter många om och men startat en blogg, inte för att jag tror att någon någonsin kommer att varken följa den eller ens hitta hit, men det är inte därför jag skapat den, var mest för att ha någonstans att få ventilera lite känslor.


Suttit nu ett tag och fixat lite med designen och svär lite för mig själv för att det finns för få alternativ att ändra på men man får väl leva med vissa saker som inte går att ändra på och reklam, det är ju ändå en gratis tjänst.


Skrivit lite i presentationen om anledningen bakom varför jag börjat blogga och lite om mig själv. ska försöka komma ihåg att skriva ner mer där så småningom men känner att jag måste slappa lite nu, har haft en lite halv dålig dag idag i skolan. ska försöka skriva lite mer senare idag om nu lusten faller in och om jag finner tid mellan studierna.


Vihörsdåhejsålänge

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards