Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Medicin 1

Av jidder - 3 februari 2014 16:46

Ja happ då var det dags med en ny kurs idag. Inget jag ser fram emot direkt. 

Men hoppas att det kommer va hur kul som helst och att det kommer intressera mig mer än vad jag tror.

Va tyvärr tvungen att sticka ifrån vid 11 för att ta bort stygn och blev sen iväg skickad till sjukhuset för dem kunde inte klara av det på VC av någon anledning. jaja va ska man säga. Missade tyvärr en del av föreläsning av gruppbildning som vi hade på eftermiddagen men som tur va höll hon på ganska länge, så jag missade bara lite mindre än en timme av den.


Han med en del av Kapitel 3 i boken innan jag blev tvungen att gå, ska läsa på om den nu hemma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jidder - 20 januari 2014 21:30

http://www.sanomautbildning.se/Laromedel/Gymnasie--vuxenutbildning/Vard-och-omsorgsprogrammet/Programgemensamma/Psykiatri-1/Lyssna-mp3-filer/ ...

Av jidder - 20 januari 2014 09:20

Mål och innehåll Under denna delkursen  ska du lära dig om olika psykiska funktionsnedsättningar som råder inom psykiatrin och dess betydelse för utformningen av psykiatrisk vård och omsorgen  . Du kommer att lära dig om orsak, symtom, skattningsins...

Av jidder - 17 januari 2014 13:51

Ja då har man varit på dagkirurgiska avdelningen på sjukhuset idag och tagit bort metall skenan och skruvar som jag haft i mitt högra ben sen jag bröt det för tre år sen. Uppe med tuppen 05.50, ganska galet att jag till och med vaknade utan väckare j...

Av jidder - 16 januari 2014 14:00

så idag så har jag suttit och lyssnat på 4 radioprogram, galet ointressant med tanke på att inget av de som sas på dem var något nytt för mig, fick bara min bild av Sveriges vård av psykiskt sjuka konfirmerat.   Tycker det är helt befängt att sät...

Av jidder - 15 januari 2014 14:00

Jobbade med ett grupparbete på förmiddan om barn och ungas psykiska ohälsa och dess utveckling.   På eftermiddan var vi på ett Studiebesök på Anhörigscenter i Sundsvall på Skeppargatan 5B i parkeringshuset vid Selångersån. Kul att få reda på att ...

Skapa flashcards