Alla inlägg den 2 januari 2014

Av jidder - 2 januari 2014 23:18

Dagen efter min första magsjuka på väldigt många år, började med Vakna, somna, vakna somna och så vidare, men trots allt fick jag nog en stadig sömn tillslut. Tror jag va uppe runt 13:00 vaknade upp trodde jag behövde fisa eftersom jag gjort det större delen av morgonen när jag var vaken men slutade med att jag sket på mig >< ja va ska man säga, var bara en rinnande smörja men men va bara att springa på toa och skita klart så gott de gick och gå och duscha.


Annars har jag pluggat från ca 14:00 till 22:00 långt pass och fick om jag får säga det själv väldigt lite gjort, men o andra sidan låg ja o spydde och sprang på toa stup i kvarten igår så får kanske skylla lite på det iallafall.


Annars har jag sanerat lite och städat upp från  gårdagen, bytt sängkläder.


Imorgon blir det nog skolan ändå, måste få klart den sista bedömningsuppgiften klar eller det mesta av den iallafall, kommer hamna efter så mycket annars. speciellt med tanke på att jag ska på operation på Fredag för benet och inte kan sitta på IH och få hjälp av Annelie. 

Ovido - Quiz & Flashcards