Alla inlägg den 17 januari 2014

Av jidder - 17 januari 2014 13:51

Ja då har man varit på dagkirurgiska avdelningen på sjukhuset idag och tagit bort metall skenan och skruvar som jag haft i mitt högra ben sen jag bröt det för tre år sen. Uppe med tuppen 05.50, ganska galet att jag till och med vaknade utan väckare jag som har haft så svårt att vakna så lång period, men numera vaknar jag till och med av mig själv. Min inre klocka verkar ha satt igång på riktigt nu, hoppas bara att det håller i sig =). Vilket fall som helst så skulle jag vara på sjukhuset 07:00 och de va nära att jag inte han i tid, va otroligt halt på vägarna idag och det snöade som fan när jag åkte dit.


Allt värkar ha gått bra med operationen, ingen sa något annat så, blödde lite om foten när jag vaknade så dem satt på lite extra bandage så jag inte skulle bloda ner hela stället.


fortfarande lite yr och torr i halsen sen nedsövningen och jag har ont i foten, om jag ska va ärlig så trodde inte jag att jag skulle få ont av den här operationen men tji fick jag för jag har problem att gå nu, hoppas bara att de läker snabbt. och att det inte kommer se värre ut med nya ärr och så vidare.


Sitter nu o slappar vid datorn och halv tittar på en film, har en känsla av att de kommer bli vad jag kommer att göra den här helgen. 

Ovido - Quiz & Flashcards